Zalencentrum ’t Kruispunt is gesitueerd achter de Chr. Ger. Gedachteniskerk aan de Admiraal de Ruyterstraat. In 2012 is dit gebouw in gebruik genomen en fungeert sindsdien als verenigingsgebouw en ontmoetingscentrum van de gemeente.

Het centrum is geschikt voor diverse doeleinden: Vergaderingen, presentaties, vieringen van verjaardagen en jubilea, enz. De gezellige, grote zaal heeft een capaciteit van ongeveer 75 personen en heeft de beschikking over een beamer, projectiescherm en geluidsinstallatie.

De grote zaal is met name zeer geschikt voor een verjaardag of jubileum in besloten kring. De catering kan zelf verzorgd worden, zodat de kosten beperkt blijven. Op de eerste etage van ’t Kruispunt bevinden zich nog twee zalen (ongeveer 20 personen), die meer geschikt zijn voor kleine vergaderingen.
Er is tevens een kindercrèche en een jeugdhonk. ’t Kruispunt is geheel rolstoel toegankelijk en de bovenste etage is bereikbaar middels een lift. Er is natuurlijk een MIVA-toilet. Ook alle BHV/EHBO middelen zijn aanwezig, evenals een AED. Wi-Fi is beschikbaar.

De faciliteiten van de ruime keuken zijn professioneel te noemen.

Koffie- en theevoorzieningen, een supersnelle vaatwasser, twee koelkasten en een diepvriezer, heteluchtoven, vierpits-gaskookplaat.
Op verzoek is een combimagnetron beschikbaar. Ook de glazen, servies en bestek zijn natuurlijk compleet. Voor de kleine gasten hebben we kinderstoelen.

Verdere vrijblijvende informatie verstrekken wij graag!
Neem dan contact op met:

Nelie en Anton Rolfes, beheerders CGK Gedachteniskerk / ’t Kruispunt
0186-613866/06-83289590 of beheerder@cgk-obl.nl