Collecte

De collecte tijdens de kerkdienst is weer mogelijk. De diakenen gaan tijdens de dienst rond met drie colelcte zakken.

Maar er zijn nog een aantal mogelijkheden waarop u uw collecte kunt geven. We hebben besloten om maar één collecte te houden voor drie doelen. Op basis van historische cijfers zal het bedrag worden verdeeld tussen de verschillende collecte doelen.

De eerste mogelijkheid:

Creëer thuis een collectebakje zodat u daar tijdens de zondagse diensten daar de collecte bonnen of cashgeld in kunt doen. Op de eerst volgende gelegenheid, zodra de kerk weer toegankelijk is, kunt u deze dan meenemen en in de daarvoor speciaal bestemde doos schenken.

De tweede mogelijkheid:

U kunt een wekelijks een bedrag overmaken op het rekeningnummer van de kerk:
CHR. GER. KERK. Oud-Beijerland NL19 RABO 0351 1126 50
Graag onder vermelding van: Collecte

De derde mogelijkheid:

U kunt uw collecte doen via een betaalverzoek welke u op de beginpagina kunt vinden.